de laatste dag - Reisverslag uit Accra, Ghana van Adri Heerkens - WaarBenJij.nu de laatste dag - Reisverslag uit Accra, Ghana van Adri Heerkens - WaarBenJij.nu

de laatste dag

Door: adrighana

Blijf op de hoogte en volg Adri

17 Februari 2012 | Ghana, Accra

vandaag 17/2 de laatste dag in accra en tevens de vervelendste fysiek gezien...! hoofdpijn en buikloop en dus niet veel eten... NA de taalles met de taxi naar het hoofdkantoor en daar gegeten en geld gekregen 722 cd daar moeten we het meedoen tot eind maart,,,,, en de prijzen vallen erg tegen. daarna gaan shoppen...en andere tel gekocht en een dongel om te kunnen internetten...samen 100 cd. daarna wat gedronken en in de idiote file naar huis alwaar een heerlijk diner klaar stond....zelf wat rijst gegeten en een stukje vis.
morgen met de bus naar het noorden de bus gaat er 3 dagen overdoen en dus 3 overnachtingen... 's nachts rijden wordt niet gedaan ivm overvallen. we gaan via Kumasi en tamale naar wale wale. daar hebben we een waterprobleem. We moeten daar zuinig mret water doen en derhalve vrienden worden met de brandweer!! een goed glas pitoe doet wonderen heb ik begrepen. nu mijn bed in

• 20 Februari 2012 - 01:22

Thea:

Hoi Adri!
    Wat lastig die buikloop!Misschien toch de hitte,zolang het maar geen beest is.
    Net voorbij de Drake passage!Hoge golven maar niet ziek geweest.Zeker een derde wel!
    Nu de eerste walvissen pinguïns en ijsbergen!
    Morgen voor het eerst een voet op Antarctica.Iedereen is opgewonden.Er zijn heel wat bevlogen biologen en foto liefhebbers aan boord. Overmorgen slapen in een slaapzak op het ijs onder de blote hemel.!!Liefs Thea en Ad.

• 20 Februari 2012 - 11:57

Indra:

Hoi pap,

Goed om te horen dat er een 'idote file' staat in Accra, dat ondersteunt het belang van onze competitie!
    Zuinig aan met geld en water, dat wordt even rebooten. Sterkte x